Acest site foloseşte cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimaţi acordul asupra folosirii acestora. Detalii

clic pentru a comuta interesul tău faţă de răspuns0

Am un câine bichon maltez de aproape 4 luni și este foarte apatică, are boticul uscat și mi se pare ca are febră. Nu se prea joacă doar stă în pat. A fost dusă la veterinar, are vaccinul pentru pentru viermi. Aveți vreun sfat?

întrebare pusă de Lorena Popa pe 1 mai 2021

Comentarii personale despre întrebare
Lorena Popa a spus pe 1 mai 2021Mai am o cățea de acelaș tip, are un an și câteva luni și nu i-am făcut încă vaccinul.
killder a spus pe 2 mai 2021Como se llamo esto i am from SPAIN
postingqwnk a spus pe 26 iulie 2021Dear sir!

Large-scale online ads for growth of factors influencing consumer behaviour.
website: xn----ftbeand5abdikisgee. xn--p1ai/home/

Behavioural factors are certain actions of users on the internet resource, such as:
logging in to the online resource, viewing pages, time spent on the web page, link clicks, repeated returns to the website.

UTO:
Widespread placement of your ads online in order to attract potential customers.
Organic growth of factors influencing consumer behaviour occurs by the large-scale placement of your ads without specifying the address of your internet resource, but with the indication of other features identifying only your company according to which you presently become number one in the search engine results. These features can include a phone, a unique name of the company or website, an identifier (product code, number, services, promotions), a physical address of the firm and etc.

AIM:
The mass attraction of potential customers to your web page, products and services.
Organic growth of factors influencing consumer behaviour.

BENEFIT:
An increase in webpage visitors who will find your internet resource directly from ads using search as well as through additional results of search engines themselves related to a large range of key queries on your topic.

ADVANTAGES OF THIS TYPE OF AD:
1. Scale.
2. High-speed placement.
3. Cost.
4. Placement by subject.
5. The widest reach.
6. Regionality.
7. Organic growth of behavioural factors.

REASONS TO ORDER LARGE-SCALE ADS PLACEMENT ON THE WEB ДЛЯ ORGANIC GROWTH OF FACTORS INFLUENCING CONSUMER BEHAVIOUR:

1.Widespread attraction of customers to your products and services through direct traffic from ads.
2.Organic promotion of your online resource, due to search engine beginning to additionally show it for a large range of key queries based on your topic.
3. The absence of \"filters\" and \"bans\" of search engines, due to ads being published without an indication of an url to the online resource.
4. An increase in web page traffic, which leads to an increase in orders and an expansion of the your customer base.
5. \"Warm traffic\", since only interested visitors visit the online resource.
6. Attraction of individuals and legal entities.
7. Analysis of demand for goods and services.
8.Placement of your ads in different countries all over the world.

WHERE ADS ARE PLACED:

Ads are published: on billboards, in guest books, on forums, in comments, in catalogues.
Ads are placed on your: websites, landing pages, phones, YouTube videos, social media accounts, and on links to your other ads.

SEARCH ENGINE SANCTIONS:
In this type of ad a ban by search is not possible, since ads are published without specifying an link to the internet resource.

Working method:
You send us the text of the ad, where your identifier or unique name is indicated at the end of the message, according to which an interested user can quickly find your web page in search results in order to get further information about your service.
To do this, identifier or a unique name must be published in the appropriate section of your online resource и easily and quickly be found in results.


Macros:
Randomisation of ads is done according to the formula, which is accepted by many programs. As a result of randomisation, many unique ads are obtained from one ad variant.

This is achieved by physically synomising the ad text, while the meaning of the messages does not change and remains understandable.

website: xn----ftbeand5abdikisgee. xn--p1ai/home/
Adaug comentariu despre întrebare

Până acum nu s-a dat niciun răspuns la această întrebare. Ai ocazia de a da primul răspuns!

Poţi completa acest formular fără să te autentifici, dar în acest caz nu poţi beneficia de toate facilităţile acestui site.

Autentificare utilizator: Este recomandat să te autentifici, pentru a putea beneficia de toate facilităţile acestui site.
Utilizator ocazional:

Întrebări similare

clic pentru a comuta interesul tău faţă de răspuns0

Ce se întâmplă dacă un câine stă în ploaie mai mult de 5 ore? (1 răspuns)

întrebare pusă de Bobitel pe 11 martie 2019

Mai multe întrebări despre câini...

clic pentru a comuta interesul tău faţă de răspuns0

Am un câine ciobănesc german pui 2 luni. Îl afectează negativ dacă îi leg urechile pentru a i se îndrepta? (fără răspuns)

întrebare pusă de Rares pe 16 august 2019

Mai multe întrebări despre câini...

clic pentru a comuta interesul tău faţă de răspuns1

Cum comentaţi? „Nu-mi pare rău că te-am înşelat, a fost scăparea mea din faţa abuzurilor tale. Dar îmi pare rău că te-am lăsat să mă vorbeşti de rău în faţa familiei mele şi că te-am lăsat să mă acuzi că eu sunt cauza divorţului. Regret că m-ai manipulat să facem un copil şi că, pe urmă, ai dat vina pe anticoncepţionalele pe care ai refuzat să le iei. Spuneai că nimeni nu mă poate iubi, dar am găsit pe cineva. E mult mai frumoasă ca tine şi mă iubeşte. Aşa că, du-te dracu', fostă soţie satanică! Îmi pare rău că te-am cunoscut.“ - Anonim (1 răspuns)

întrebare pusă de Daniela Zaharia pe 13 octombrie 2014

Mai multe întrebări despre căsătorie, copilărie, dragoste, psihologie...